Alibabu chválila čínska komunita homosexuálov za reklamu rozpoznávajúcu páry rovnakého pohlavia
Homosexuálne komunity online v Číne chválili známu gigantickú firmu Alibaba za vydanie novej reklamy, ktorá podľa všetkého obsahuje homosexuálny pár vracajúcich sa naspäť domov na Čínsky Nový rok.
Na tomto 20 sekundovom mieste vstupuje mladý muž do svojho domu a predstavuje matke jeho spoločníka ktorý sa volá Kelvin.
Reklama končí, keď Kelvin oznamuje otcovi jeho partnera, čo spôsobuje nepríjemné ticho pri slávnostnom stole.
Rozprávač potom propaguje celoplošnú zľavu na sušené semená a orechy, čím riffuje výraz v čínskom jazyku, aby sledoval drámu, ktorá sa odohráva.
Táto reklama sa začala v stredu šíriť po čínskych sociálnych médiách, keďže homosexuálne skupiny ho pochválili za jeho dobrotivý humor a jemnosť.
„Čínsky Nový rok je časom na zlúčenie rodiny a začlenenie. Reklama je tvorivým vyjadrením pri príležitosti tejto príležitosti,“ uviedol vo vyhlásení Alibaba.
Vyobrazenia homosexuálov a lesbičiek v médiách sú zriedkavé v dôsledku odradenia vlády alebo úplnej cenzúry od politikov.
Čína má však vo svojich hlavných mestách živé homosexuálne komunity a aktivistov a tieto pohlavia sú v spoločnosti čoraz viac tolerované.
Láska je záležitosť, populárny účet zameraný na homosexuálov na ČN Twitteri, zdieľal webovú stránku elektronického obchodu Alibaba Tmall za podporu gay komunity. Príspevok z účtu získal viac ako 25 000 akcií.
„Podpora veľkých a známych spoločností ktorý sú zameraný na sexuálne menšiny je jedným z dôležitých faktorov, aby sa tieto menšiny mohli zviditeľniť a aby ich verejnosť mohla vidieť a uznať“ napísala LGBTQ skupina.
Gigantická organizácia v minulosti podporovala túto čínsku LGBT komunitu. V roku 2017 sa gigantická organizácia spojila s známou aplikáciou Blued na zoznamovanie s gaymi a odcestovalo 10 párov do Los Angeles na týždeň, ktorý zahŕňal skupinový svadobný obrad.